E-mail:    |    IBAN: NL 36 RABO 012 095 78 25

Help mee
en compenseer CO2

Doneer nu

dit gaat via de donatiemodule van geef.nl

U kunt ook periodiek steunen met belastingvoordeel )

• gerealiseerde projecten

Veel initiatieven zijn al afgerond en zorgen op dit moment voor betere leefomstandigheden. Verbeteringen in onderwijs en landbouw hebben hun vruchten al afgeworpen

• doelen

Kinderen naar school, geen uitbuiting van meisjes en het verhogen van inkomen van de allerarmsten.
    Meer over stichting WakK )

• meedoen

Help door bijvoorbeeld een bomencertificaat kopen voor € 100. Daarmee compenseert u uw CO2-uitstoot en kunnen wij 1800 bomen planten. Of zoek het avontuur op tijdens een enerverend verblijf in het gastenhuis.
    Meedoen )

• Stichting WakK | Gastenhuis-Mugana - op reis in Afrika

Ga op avontuur en beleef Afrika in ons comfortabele gastenhuis.
    Op avontuur )

Stichting WakK

Stichting WakK (Welstand aan kinderen Kagera) steunt kleinschalige projecten in Tanzania om de meest kwetsbaren te beschermen, met zelfredzaamheid van de gemeenschap als doel. Met lokale middelen en lokale mensen die het project dragen. Zodat we blijvende positieve resultaten achterlaten. Wij van Stichting WakK geloven in een aanpak die iedere partij helpt. Daarom proberen we win-win situaties te creeëren. Wilt u helpen? Ga op een avontuurlijke reis! Wilt u kinderen beschermen tegen uitbuiting? Compenseer uw eigen CO2.

Lees meer over de stichting )

Stichting WakK | Gastenhuis-Mugana - op reis in Afrika

Zin in avontuur?

Het comfortable gastenhuis in Tanzania,
de start van een avontuur om nooit te vergeten.

Wat u gaat beleven:

• Cultuur zonder toeristisch sausje
  • Hot-spring met massage in de middle of nowhere.
  • Safari
  • Een heerlijke plek met alle voorzieningen

Ga op avontuur!

In Kagera staat het mooie gastenhuis voor iedereen die Afrika wil beleven in zijn meest pure vorm. Bereidt u voor op een indrukwekkende reis naar the-middle-of-nowhere. Dit geeft u de kans om Afrika te beleven buiten de toeristenzones.

Buiten de toeristische route en toch op reisafstand van de Serengetti, met voorzieningen om comfortabel vakantie te kunnen vieren, unieke boottochten te maken, de Serengetti te bezoeken, projecten te bekijken en lokale mensen te ontmoeten.

Duik onder in de Afrikaanse cultuur en laat alles achter je. Het gasten is het een unieke plaats om Afrika te beleven zoals u nergens anders kunt doen. En we helpen u graag uw reis te organiseren.

Ons gastenhuis )

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Een kans voor de kansarmen, door op vakantie te gaan.

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania
Stichting WakK | CO<sub>2</sub> compensatie door bosbouw projecten boomaanplant Tanzania Afrika

CO2 compensatie?

Inkomsten voor de allerarmsten,
om uitbuiting van kinderen te voorkomen.

Door de lokale boeren bomen te laten planten op hun akkers, spoelt vruchtbare grond niet meer weg tijdens de regen. Vruchtbomen zorgen na enkele jaren voor extra opbrengst en oogst wordt beter beschermd. Boeren worden krijgen onderwijs en een beloning als de bomen langer blijven staan.

De projecten worden uitgevoerd en medegefinancieërd door lokale inwoners die aan de universiteit van Nairobi verbonden zijn. Hierdoor is er een goede overdracht van kennis en worden de projecten ook door de boeren zelf begrepen en uitgevoerd.

Ons bosbouw-programma )

Bomencertificaat

€ 100

• Natuurherstel
  • Inkomsten & werk
  • Betere waterhuishouding

Koop certificaat

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Waar zijn de bosbouwprojecten?

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Meer weten over de projecten of het gastenhuis?

U kunt ons altijd bellen of mailen voor meer informatie.

Tel: +31 (0)6 14 45 04 88

Financiële ondersteuning?

Als u naar een andere manier zoekt om ons werk te steunen, kunt u altijd een gift overmaken. Of laat bijvoorbeeld de lokale supermarkt lege flessenbonnen verzamelen voor Stichting WakK.

IBAN: NL 36 RABO 012 095 78 25
t.n.v. Stichting WakK te Pingjum.

Uw gift is aftrekbaar van de belasting. Stichting WakK heeft het ANBI keurmerk.